Sider

mandag 27. januar 2014

Provit gobiten til hunden

Jeg elsker å teste nye ting og dette får jeg gjort hos Likenshare.
Her melder jeg meg til å teste ulike produkter, får en vareprøve i posten å etterpå skal jeg bruke sosiale medier til å si hva jeg synes.

Da jeg for en stund siden fikk tilbud om å teste ut ny godbit til hunden i huset takket jeg ja.
Jeg så vel for meg en skikkelig godbit, omtrent som da jeg var liten.
Jeg er vokst opp med hund og til hunden hadde vi hundesjokolade. I en rød eske stod de på benken, klare til å gies til hunden..... Eller til meg.
Da som nå elsket jeg sjokolade og var godtesulten for stor hendte det jeg tok en eller to biter selv. De så ut som vanlig sjokolade og smakte nesten godt. Ikke spør hva det var i de, og jeg tror ikke jeg vil vite det nå i etterkant.

Da tilbudet om Provit Gobiten kom takket jeg som sagt ja og ventet spent på denne gobiten. Ville det være en like gobit for mine barn som min barndoms hundesjokolade var?

Reklamen sier det er verdenes eneste godbit uten kunstige tilsetningsstoffer.
Lover godt, tenkte jeg

Flere smaker
Lover godt, tenkte jeg

Frysetørket uten estoffer
Lover godt tenkte jeg

Vi skulle få frysetørket storfevom
eh..... lover kanskje godt tenkte jeg.....

Posen kom i posten og ble åpnet. Skuffelsen min var stor..... dette kan umulig være hundesnop. Jeg ville ikke spist dette hvertfall.
Minnet mest om tørket flis, eller slike tennbrikketer jo.....
Men oi, ja den var jo ikke til meg men til hunden. Da gjør det ikke noe.
Av frykt for at hunden skulle ta feil av tennbrikketter og snop ble brikketene gjemt unna, tror ikke tennbrikketer er like sunt for hunden som disse flislignende snopene.

Posen ble sprettet og det må ha luktet godt. Lille Houdine, eller Balder da, han kom ilende til å satte seg fint ned. Så fint som bare en godteventende hund kan sitte.
Han fikk to biter og så ut til å like disse.
Siden de var tørre å fine passet de godt inn i den nye treningsballen hans, den vi putter snop i som han skal få ut på egen hånd.(ikke at det er noe han klarer hele tiden)

De lukter tydeligvis masse for en hundesnute for han finner de uansett hvor de blir gjemt. Posen er tom og mulig vi kjøper den om vi finner den.


MEN
Jeg skulle ønske posen hadde en zip lock åpning. Slik testposen var måtte man lage ett hull eller åpne hele posen.
Om den skal være med som godbit på tur vil det skape kaos, med ett lite hull må hele posen opp av lomma og henda blir istapper før du vet ordet av det.
Om du åpner hele posen bør det sikekrt ikke regne, jeg vet hvordan sammenpresset flis ser ut når det blir vått, å gjør mine tanker...

Men alt i alt, det er snop til hunden, og min hund likte hvertfall denne snopen.

Vil du teste ut varer for likenshare? Jeg har en verveknapp øverst på siden min.


Har du spist hundesnop eller overlater du hundesnop til hunden?






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar