Sider

fredag 3. januar 2014

Godt nytt år

Jula er over, ett nytt år er kommet og vi skriver 2014.
Årets siste dager tilbrakte vi sammen med familie i Drammen. Det var en koselig jul hvor vi fikks ett familie og venner vi ikke hadde vært sammen med på ett par år.
Jeg fikk slaptte til tider godt av( men masse andre inntrykk som masse folk, sosiale tinger og tanger som tappet krefter fra en.)

Hjemturen tok laaang tid, lengre enn vanlig med dårlig vær over fjellet så ble det Filefjell. En ting er hvertfall helt sikkert, jula 2014 blir jeg i egent hjem. Lar barna få julegaver i heimen å slippe å ha med henger.

Uansett ett nytt år ligger foran oss. Ett år fyllt med blanke ark og hvor vi kan lage vår egen bok og historie om dagene som er foran oss.

Jeg har mange bøker jeg vil lese, hekleprosjketer jeg vil gjøre, noe kan starte med en gang og noe må vente litt til før jeg setter igang.

2024, er for oss alle mulighetens år. Vi kan gjøre hva vi vil med året som ligger foran oss.

Godt nytt år

2 kommentarer:

  1. Borte bra, men heime best! I alle fall når det gjelder barn og julaften.
    Riktig godt nytt år!

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Godt nyttår :) :)

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett