Sider

torsdag 9. august 2012

Eksplosjonsboks

Da jeg fikk en forespørsel om å lage dåpskort, visste jeg hva jeg ville prøve meg på. En eksplosjonsboks. Malen fant jeg hos Kreativ Hobby.


Her på lokket har jeg brukt kartong fra Bazill, mønster ark fra My minds eye, bånd fra Henrikke, roser og knopper fra I am roses, skje og kors fra Kuttut. Teksten er fra North star stamp




Når man åpner opp er det tre lag med bazill(det synes ikke da) jeg har stanset ut hjerter fra QK som giver kan skrive på. På de sidene som ikke sees er det ulike tekster som passer til dåpsbarn
Babyen er kjøpt på Bokuben som er levrandør for Panduro i Førde. Det rosa båndet er fra kuttut og blonden er noe jeg hadde hjemme.

5 kommentarer:

  1. Så søtt eksplosjonskort! Det ble så stilig med sølvskjeen, båndet og de vakre blomstene :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  2. Super fin box du har lavet.

    SvarSlett
  3. Hei :o)
    Flott boks - lekkert pyntet med sløyfen den nydelig blomsterklyngen og sølvskjeia :o)
    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  4. Så flott boks!

    Takk for besøk i min blogg.

    Legger meg like godt til som følger av deg - for du har en VIRKELIG inspirerende og variert blogg :)

    Ha en fantastisk fredag og helg. Her oppe i Alta har vi sommer og sol i dag

    SvarSlett