Sider

fredag 11. mai 2012

Sketchy Colors #116

For å komme litt mer igang med scrappinga mi, leter jeg litt etter utfordringer i diverse blogger, og hos Sketchy Colours fant jeg ei skisse jeg falt for.


 Resultatet mitt ble ett Lilla kort som kan brukes til alle anledninger







Jeg har brukt:

Lys lilla bazill som basis
Mønsterark med bokstaver er fra Melissa Frances
Mønsterark med biler er fra Søstrene Grene
Stempel er fra papirloftet
snor er fra papirloftet
blonden er en rest jeg hadde
Den store pynten er fra Kremmerhuset
Alle rosene er fra iamroses
Bilde hadde jeg liggende



Alle rosene er det blitt brukt stickles glue på






Legg gjerne igjen en liten kommentar

2 kommentarer:

  1. har svart deg inne på bloggen min :)

    SvarSlett
  2. Så stilig kort, med masse herlige detaljer!!
    Takk for at du deltok hos SC, og beklager att jeg er så sen med å kommentere!
    Klem fra Maya

    SvarSlett