Sider

tirsdag 15. mai 2012

Bak kamera

Jeg er ikke av de som stortrives foran kamera, føler at minplass er bak kamera.  Etter at jeg begynte å scrappe er kamera liksom blitt min følgesvenn nesten overalt.
Etter at jeg kjøpte speilrefleks er det blitt enda mere med. Ganske rart egentlig, siden det er atskillig mer upraktis og tar større plass. Men bildene kan egentlig ikke sammenlignes. Ett lite kompakt digital kamera er helt bra, men jeg ser store forskjeller på egne bilder. Etterhvert har intressen for foto blitt ganske stor og jeg ivrer etter å lære mer og mer og mer, å i noen tilfeller er jeg veldig fornæyd med bildene jeg tar.
Jeg prøver etter beste evne å ikke bruke auto knappen........

Siden jeg oftest står bak kamera blir man noen ganger litt oppfinnsom for å finne nye ideer også, å noen ganger bør man være med selv også.....
Jada jeg vet det er selvutløser på mitt kamera....men ......

Men se jeg er med jeg også......

I Røysjømarka i Drammen er hele familien åp tur og dette er jentene i familien vår.... Mamma, Sigrid og Signe.
I Barcelona tok jeg endel bilder av dører...... og meg selv.....



Hva tar du bilder av?





Legg gjerne igjen en søt kommentar

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar