Sider

tirsdag 15. februar 2011

Sellerirot

Blir endel matbilder og oppskirfter nå ser jeg, ikke så spennende kanskje...... Men når jeg stadig prøver nye ting i forhold til lavkarbo, finner jeg stadig ting jeg vil dele med dere da....

Igår og idag er Espen på kurs i Sogndal. Jeg har holdt hus hjemme med jentene og for første gang på over ett år har det gått veldig bra. Jeg har ikke hatt konstant vondt og heller ikke en hodepine som truer med å ta knekken på meg. Smertene er der i kroppen men ikke like ille som tidligere, om det er lavkarbo eller tilfeldigheter, tja si det.... det vil kun tiden vise det.....
Men hvertfall, middagen igår....
Kotelett med salat, hjemmelaget kryddersmør og fritert sellerirot.
Koteletten ble stekt i smør og cocosa, salaten fikk en dæsj tyrkisk yoghurt og sellerirot ble skåret i passe biter og fitrystekt, det ble snadder asså



I kveld skal jeg på fotokurs og da kan det jo hende det kommer noe derfra i morgen.

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei Christina! du er kjempe flink til å fotografere mat retter! brava :-) Hvordan går det med den nye linsen du fikk av meg? send meg noen bilder at du tok med den!

    SvarSlett