Sider

torsdag 22. oktober 2015

På Delikat tur med Møllers og ett lite stykke Norge

Den vestnorske høsten uler rundt husveggene, regnet plasker ned, hittil er det 33 mm idag og det bare fortsetter.
Kroppen mugger og verker litt ekstra når dette godværet herjer med oss.
Da er det godt å ha noe å se frem til, noe en sliten rusten fibro kropp også ser frem til.

Balder vil gjerne være med til Kina, det han ikke vet er jo at noen der spiser hunder. Lille Ball er nydusjet og skal på ferie hos ei flott dame


Jeg har merket mer enn en gang at kroppen min liker godt i uke i sydligere strøk, varmen i syden er veldig god, det tar bare timer så er jeg nesten smertefri, etter 2 dager er det knapt bruk av medisiner og jeg lever på lik linje med alle andre.

Denne høsten skal jeg så absolutt til sydligere egne, vi satt med kartet for å finne ut hvor langt sør vi ville komme i Europa, og vel..... da kom vi ikke langt nok sør.
Vi skal sør i Kina til byen Fuzhou, i atlaset fra hine hårde dager på skolebenken så vi at vi kom så langt sør som Sudan eller Aswan demningen i Egypt, så sydligere egne blir det så absolutt på oss.

Med fibro trollet på jobb må jeg pakke og rydde i etapper,men nå er jentenes og min koffert klar for Kina tur.


Jeg håperjeg kan oppdatere dere på bloggen litt underveis i Kina så følg med følg med plutselig er det Villevesten i Østen



Da hunden endelig var ute av kofferten ble den ferdig med klær, Møllers tran, sursild fra delikat, nonstop, ett lite stykke Norge, King oscars ansjos og hjortepølse, klare for å dra på besøk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar