Sider

søndag 15. februar 2015

Lyngfarget englemaske sjal

Jeg har alltid minst ett heklearbeid jeg jobber med.
Nå har jeg nettopp blitt ferdig med ett sjal i englemasker, kjærlighetsknuter, salomons knot(på engelsk) kjært barn har mange navn.



Dette sjalet har jeg heklet på bestilling, det ble ganske stort, det er ca 160 cm fra spiss til spiss og va 85 cm i høyden, dette er ett sjal som er ganske strekkbart også.



Sjalet er heklet i DROPS brushed alpaca silk, drops skriver om dette garnet på egne sider



"Et lekkert garn i en eksklusiv blanding av myk, børstet alpakka og subtilt skinnende silke!

Silkemyke DROPS Alpaca Silk har et sofistikert fargespekter som sprenner fra bløte beige- og gråtoner, til lekre rød- og lillatoner. Garnets svevende lette og overraskende varme egenskaper gjør at det passer godt både til mindre og større plagg. På større pinner kan du få et flott resultat på kort tid. DROPS Alpaca Silk kan gjerne brukes som et effektgarn sammen med andre kvaliteter for et nydelig, mykt resultat!

Made in Peru"

Det er ett luftig sjal som varmer godt og tar seg lekkert ut, jeg har heklet endel av disse og går aldri lei.
Disse hekler jeg på bestilling i akkurat den fargen du ønsker, ta kontakt om du ønsker deg ett slikt sjal.




Ønsker du ett slikt sjal så kan jeg hekle til deg. Ta kontakt så blir vi enige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar