Sider

onsdag 18. februar 2015

Lipikar familie

Det sies at uhell i spill gir hell i kjærlighet, å der er jeg.

Sjelden eller aldri jeg vinner, men har hatt veldig hell i kjærlighet, han jeg deler postkasse med står brask og bram ved siden av som super støtte og har gjort det i 20 år......



Uansett dårlig vinnerlykke hindrer meg ikke å delta i ulike trekninger, men ofte slår fibro tåka til slik at jeg kan glemme jeg har deltatt.

Fredag kom det pakke i posten, jeg klarte ikke å skjønne hva dette var for noe. Ikke på tørre møkka.... ikke hadde jeg bestillt noe, ikke ventet jeg noe....
Lotion vi skal bruke og som er spesial laget for meget tørr og irritert hud

Trenger vel ikke si jeg var ganske rask til å komme meg til posten for å hente pakka.
Stor spenning da jeg åpnet, og stor ble overraskelsen.
Flere "pumpekanner" med såpe og lotion skranglet rundt inni pakken, hmmmm...... hvem mener vi trenger å vaske oss mer var det første som slo meg, men plutselig så jeg det, ett ark fulgt med.....

Da husket jeg..... for en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang stund siden hadde jeg sendt søknad om å bli en lipikar familie, 100 familier blir valgt ut, å gjett hva, vi var blant disse hundre.
 Har du ikke hørt om lipikar familie, det hadde ikke jeg heller....

"
Lider ditt barn av atopi? Da vet du hvordan denne tilstanden påvirker hele familien … Anfall av kløe, eksemutbrudd og hudpleie utgjør en stor del av familiehverdagen.
I 25 år har La Roche-Posay engasjert seg aktivt i utviklingen av LIPIKAR-sortimentet for å hjelpe personer med atopisk hud. Med hjelp fra hudleger støtter La Roche-Posay familier og hjelper dem med å bryte den onde atopisirkelen."

Dusj gele utviklet til å være god for meget tørr og sensitiv hud


Slik står det på siden til La Roche-Posay.
Jeg skrev om hva som funker for oss akkurat nå i DETTE innlegget. Dette var vårt første møte med produkter fra La Roche-Posay, men ikke siste.
Vi er nå trukket ut å skal bruke disse produktene på oss og barna, La Roche-Posay sender oss ett års forbruk, og vi er med i forum og egen side hvor vi deler erfaringer.

Foreløpig er vi veldig fornøyd med produktene, vet de virker på forhånd og er glad for å ha blitt valgt ut til å bruke produkter fra La Roche-Posay










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar