Sider

onsdag 22. oktober 2014

Jeg har testet D-Pearls

Gjennom Likenshare har jeg fått teste D- Pearls fra Pharmanord, ett dansk selskap.

Vi nordboere sliter i høst og vinter halvåret med å få i oss nok D vitamin, egentlig før denne testen burde jeg målt nivået mitt, for deretter å måle etter endt testperiode.

Her i huset bruker vi Omega3 perler. Så hvorfor ikke teste disse perlene.
Det er bare vi tre eldste som bruker omega perler, da minstemor sliter med å svelge de store.
På pakken fra D pearls stod det at man ikke burde bruke de til barn under 11 år eller gravide, men vi tok sjansen, minstemor på 7 fikk teste de også.

Det vi merket oss var størrelsen, de var pittesmå, så små at 7 åringen svelget de uten problem.
Men på den andre siden var de så små at de lett datt på gulvet eller man fant de ikke igjen.


Jeg har bare sett disse på apotek(finnes sikkert i helsekost også) og prisen var litt for høy til at jeg kommer til å kjøpe de.
For meg er tilgjengeligheten viktig, jeg må kjøre minst 6 mil en vei for å få tak ide, da skal det planlegges nøye.
Nei vi kommer nok til å fortsette med omega3 tilskudd og fet fisk til middag ett par ganger i uken.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar