Sider

onsdag 20. mars 2013

Ny veske fra Scrollan

Jeg er så heldig at jeg kjenner mange mennesker rundt omkring i vårt lille land. Takket være Facebook, har jeg fortsatt kontakt med folk jeg gikk på skolen med, helt fra 1. klasse. Noen begynte i klassen min i 5 klasse, men takket være intresser holdt vi kontakt og var masse sammen også gjennom noe av gymnastida, men så ble man eldre og gikk hver vår vei. Som sagt med Fb har jeg fått kontakt med flere av disse flottene jentene( nå er vi kanskje damer)
Flere av de er ganske så kreative og veldig flinke. Ei av disse er Camilla, vi gikk litt sammen på barneskolen og under tida på ungdomskolen oppdaget vi GODSET og dro både hit og dit for å se kamper. Nå er Camilla likt som meg etablert og hun er blitt en racer på å lage ting og kommer godt overens med symaskin.
Hun har egen butikk på Facebook, ta en titt der å se alt det lekre hun lager.....SCROLLAN. Da hun nådde 50 som likte siden hennes hadde hun give away og jeg var så heldig å vinne. Takk til gutta hennes som trakk mitt navn. Premien?
Denne lekre veska

Veska er sydd i skai og foret med lin(tror jeg) den er delikat og lys i fargen og jeg vet bare at dette blir en stor favoritt fremover med våren for døra.
Tusen takk Camilla

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny, fin veske! Så kjekt at du vant!

    Takk for hyggelig kommentar på sokkene, og ha en riktig fin onsdag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Se der du! Så koselig med "eget" innlegg og greier :)
    Ikke verst at man forsatt kan ha litt kontakt og dumpe borti hverandre innimellom på forskjellige måter, som nå.

    Ønsker deg og dine er riktig god påske!

    Klem Camilla

    SvarSlett