Sider

torsdag 7. mars 2013

Jeg vil.....

oki..... om du ikke vil lese ett syteinnlegg, ja da anbefaler jeg deg å hoppe over dette innlegget å heller kikke innom ved neste korsvei, eller lese ett av mine andre innlegg:

Noen ganger bruker jeg bloggen som en terapidel, få ut litt frustrasjon og heller spare husbond for den delen.
Noen ganger er man bare så lei av å være syk. Lei av å bli sliten av absolutt alt man gjør, lei av å bli mistrodd, lei av å måtte prioritere.
Lei av soverommet og sofaen..... Jeg vil være som andre.
Jeg vil jobbe og være endel av ett arbeidsmiljø
Jeg vil oppleve ting og prate med andre
Jeg vil ha overskudd til både familie, huset, hobbyer og jobb
Jeg vil ikke ha smerter
Jeg vil kunne gå en tur uten å tenke på at kroppen klapper sammen og nekter å samarbeide
Jeg vil være meg, jeg vil ikke være syk....
Jeg vil.........

Akkurat nå er det en dårligere periode og kroppen hyler ut ved den minste lille ting jeg gjør og det er greiest å ha noe å synke sammen på i nærheten. Når jeg er våken og delevis opplagt, ja da koser jeg meg med å lese for jentene, hekle eller redigere bilder.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar