Sider

lørdag 15. desember 2012

Syfantomet

Jeg er stadig på jakt etter å få mer å bruke tida mi på. Akuurat som om jeg sliter med det. Jeg har jo liksom ikke nok håndarbeidsting å drive med.


For ett par år siden kjøpte jeg meg symaskin, med en hemmelig designer i magen.... Vel den designere ligger nok ganske godt gjemt unna den har ikke vist seg enda.

Ikke akkurat den modellen jeg kjøpte, men symaskin er det jo....

I vinter kom maskinen hjem igjen etter å ha hatt ett halvt års ferie på Tjøme, hvor den sikkert var like flittig i bruk som her hos meg.
Foreløpig har jeg tryllet frem ett par gardiner, ett forheng til campingvogna, og hele 3 duker.
Ja dere ser hvor kreatvi jeg er med maskinen. Å så vanskelig som det er med alle disse rette sømmene ;)

Men designere i meg lever fortsatt. Nå har jeg litt stoff på vent sammen med 2 mønstre. Begge var merket med EASY hos stoff og still. Så da satser jeg på det da.... At det er easy. Så med denne hastigheten kan det hende Sigrid får skjørt til konfirmasjon og Signe få hjelmlue i 18års gave... Men jeg gir ikke opp håpet. Det ligger der så da får jeg prøve engang på nytt...... Men ikke før til neste år, jeg er nmelig i ferd med å bli innhentet av julen.....

Imens ligger designere gjemt der inne, å med en halvferdig juleduk som må bli ferdig spirer den(designere altså) å kanskje jeg er heldig at husfliden eller noen andre har lyst å arrangere ett sykurs her i Svelgen.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar