Sider

tirsdag 23. oktober 2012

Noen ganger

Noen dager er kroppen ikke lett å få igang. Den vil liksom ikke helt starte skikkelig. Idag er en slik dag... Det er lite fibro smerter og heller ikke en utmattelse. Det er bare det at alt er så tungt å gjøre å jeg må tenke ut hvordan jeg skal gjøre alle ting.
Slike dager gjør jeg masse av en ting. Nemlig ingenting.... Jeg er ganske god på det på slike dager, til hundens store fortvilelse....
Da er det godt å kunne legge seg ned å høre musikk. Jeg er så veldig opptatt av moderne musikk og det siste av det siste. Da setter jeg på radio over tven, klikker meg frem til den ungdommelige moderne musikk kanalen nrk alltid klassisk.
Da kan jeg legge meg på sofaen under ett pledd, som idag. Om øynene ikke er lukket, har jeg studert innsiden av hetta på moods genseren min.
Meditasjon kan vi kalle det, det er jo ett slikt fancy uttrykk :)

Det er ikke alltid bikkja liker det. Jeg lå slik å mediterte(les sov sikkert) da plutselig jeg hørte noen knurre inn i øret mitt..... Hunden er liksom ikke veldig stor å skummel men knurre gjorde han. Innen jeg kalrte å komme ut av meditasjonsdvalen fikk jeg bare så innmari ille vondt i skuldra.... Jada.... Noen var lei av meditasjonen min.
Noen var lei av å gjøre ingenting. Mor skal leke. Hun skal leke NÅ.... Så der sto det en sortkledd ridder men en gul gummiball som han slapp ned på skuledren. Flere ganger..... 
Uten respons krabbet han opp på føttene mine, jeg studerte atter engang innsiden av hetta på genseren mens den moderne musikken fra nrk ljomet rundt i stua....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar