Sider

mandag 1. oktober 2012

Bankerott hos Zalando

Jeg lurer på om jeg er i ferd med å gå personlig konkurs.... ikke helt da, men er redd det kan gå masse penger hod min nye favoritt butikk på nettet. Zalando.
Jeg finner stadig nye ting, å desverre er det mulig med ønskeliste der. Å du hildrande du...... den vokser litt for hver dag....
jeg er i ferd med å bli avhengig, å fortsetter dette så vil de bli godt kjent med pakkene fra zalando på posten her i bygda hvertfall..... 3 uker 2 pakker.....

Idag kunne jeg hente ei ny pakke med denne lekre kjolen fra merket Anna Field

Den passet perfekt til denne modell kroppen min. Antrekket er nesten komplett når jeg kjøpte disse ved siden av
Så det neste nå må bli noen høyhælte sko i svart eller rødt...... Litt tykk hæl, om du leser dette bror så er disse veldig fin i str 39........




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar