Sider

tirsdag 11. september 2012

Nederland

I helga var jeg så heldig å få være med ei venninne til hennes familie i Nederland. Vi var i to ulike byer, Groot-Ammers og Genemuiden(?)

Før avreise var jeg veldig spent på hvordan dette skulle gå for en sliten fm kropp. På forhånd har jeg hatt 2 runder med reiki, og om det har hatt innvirkning eller ikke, aner ikke. Men energien var ganske grei før vi dro.
Men jeg fikk bevist, nok engang at sol og varme er godt. Jeg har hatt en helg med strålende sol, 29 varmegrader og helt medisinfri.
Vel hjemme kjenner jeg nå at energien er veldig bra, kroppen har det godt tross etter masse bagasje(med overvekt, håndbagaskje for 2) så er kroppen veldig fin idag.

Jeg hater egentlig å fly, men denne turen overrasket jeg meg selv med å sitte ved vinduet, tørre å se ut og til å med ta bilder. Her kommer vi inn over Nederland og begynt nedstigning mot Amsterdam

Kanal i Groot-Ammers

Hjemtur med himmel og skyer

Legg til bildetekst

Marked og ost må man ha. Jeg får god hjelp av Nancy og faren til Johannes

Møller og solnedgang

2 kommentarer:

  1. Så bra at det ble en fin tur! Nydelige bilder du har tatt! Alltid kjekt å komme ut og lufte seg litt.

    Ha ei fortsatt fin uke!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Var veldig godt å gjorde godt for kroppen

      Slett