Sider

fredag 6. januar 2017

Lalylala Bamser

Nytt år og nye muligheter, jeg lar sjelden heklenåla hvile, det er ikke helt meg.....

Det ble litt bamser under juletrær i jula som ligger bak oss.


Svigermor sa hun ønsket seg en Lalylala bamse som nisse, det mått jeg jo lage så mye fint som hun strikker til oss alle sammen, dermed ble det født en liten nissefar så så dagens lys en uke før jul


Litt før jul fikk jeg bestilling på en lilla bamse til lille vakre Lydia, Lydia har jeg laget ting til fra før fødsel, og det kommer stadig inn nye bestillinger.


Ekstra artig er det å få bilder fra de som bestiller når gaven er mottatt

Jeg har fått dette bildet fra Lydias mormor, og lov fra foreldrene til å publisere bildet

Fadderbarnet mitt, ei fantastisk flott jente har bursdag på nyttårsaften, hun ønsket seg Råååååsa bamse, og rosa ble det.
Rååååsa til Eva








3 kommentarer:

  1. Godt nyttår :) I,m back i blogglandia - og har som forsett å være aktiv her i denne kreative og aldeles vidundelige verdenen :)

    For noen fortryllende dukker og nisse! Heldige mottakere som får så flotte gaver!

    Mange nyttårsklemmer nordfra, Lene Sofie

    SvarSlett
  2. Kjempefine! Så artig at uttrykket er så forskjellig! Koselig å kunne glede med fine originale presanger!

    Riktig godt nytt år fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har laget ,siden sist jeg besøkte bloggen din .Godt nytt år

    SvarSlett