Sider

søndag 22. januar 2017

Heklet svart kjole

Ut i den store vide web verden kan man finne mye inspirasjon, for ett år siden fant jeg en heklet tutu kjole og lagde den til lille frøken minst, MEN jeg ble ikke helt fornøyd med resultatet, selv om jenta har brukt den endel.

Detlaj rik kjole


Vi bestillte ny, svart tyll som var ønsket og med svart garn jeg hadde fått for en stund siden visste jeg jo hvilket garn jeg hadde, men siden jeg ikke var helt fornøyd med den første, jaktet jeg litt på en bedre oppskrift.

Ny kjole, arvet støvler fra en tante ble jenta plutselig større enn jeg synes hun er

Jeg fant en på ravelry og når oppskriften var printet ut var det fort gjort, som vanlig med mine egne endringer underveis.

Klar for fest


Kjolen ble lekker synes jeg selv, og minsta gikk rundt i hele går å struttet i ny kjole...... Ja selv den største Fremtiden ønsket seg en slik kjole, dermed er det nå bestillt mer tyll fra det store utland og ny kjole skal det etterhvert bli.
Og fortsatt blir snurretesten tatt på kjoler og er godkjent






1 kommentar:

  1. Ballkjole, minst! Koselig å se at hun snurrer rundt, og kjekt med jenter som vil pynte seg! Den heklekroken har du jammen dreisen på!

    Riktig god mandag!

    Klem

    SvarSlett