Sider

tirsdag 10. mai 2016

Jeg har buzzet Neutral kulør

Jeg har buzzet vaskemiddelet Neutral kulør,.
Via Buzzador ble jeg plukket ut å teste ette flytende vaskemiddelet.



Her i huset er det to atopiske barn, samt en mann som lett reagerer på vaskepulver. Dermed er det slik at når jeg finner noe som de kan bruke uten at noen av de får eksem er jeg veldig fornøyd.

Neutral er ikke ett av de jeg har testet tidligere, da jeg synes det er litt i dyreste laget, særlig siden jeg har noen typer som er rimeligere og alle kan bruke.

Det var med spenning jeg mottok 4 poser med neutral flytende.  Disse posene er nå testet ut, de er parfymefri, men hadde en grei lukt alikevel.
Ut fra hva jeg kan se ble flekker borte.
De skriver i reklamen at de bevarer fargen, men etter en eller to vask er det litt kort tid å si om jeg er enig eller ikke.
Plaggene mistet hvertfall ikke mer farge enn de hadde gjort tidligere.
Det er foreløpig ingen som har reagert på dette vaskemiddelet.
Her er det slik at noen vaskemiddel reagerer de på momentant, andre tar det litt tid før det kommer en reaksjon.
Det har ikke kommet utslett momentant, over tid? Tja si det, da må jeg teste det ut mer, men nok engang det er pris det kommer an på om dette er noe jeg vil fortsette å bruke.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar