Sider

fredag 29. april 2016

Koser meg med kurs i Lightroom

I vinter tok jeg nettbasert fotokurs hos Vibeke. Vibeke driver firmaet og nettsiden Imago Collectico.

Dette var ett fotokurs jeg lærte veldig mye av, da Vibeke annonserte redigeringskurs nå i våres, var jeg raskt ute med en avgjørelse, dette skulle jeg ha med meg.

Ett vakkert minne om barndommens sommer med lilla syriner

Her også lærer jeg mye hele tiden, jeg har ofte brukt picasa når jeg har redigert, til tider photoshop elements..... Nå redigerer jeg mye i lightroom, og pittelitt i elements( Vibeke har signalisert det kanskje blir kurs i photoshop også ......)

Vil du lære å bruke manuell påkamera? kan jeg anbefale kurset til Vibeke, likedan om du vil lære redigering også.
Nedenunder kan dere se noen av bildene jeg har jobbet med, noen er tatt før fotokurset, noen under og andre etter.
Men alle bildene er redigert i løpet av lightroom kurset



Bildet er tatt i Bøverdalen før fotokurset startet

På besøk i tempel i Kina, også tatt før fotokurset





Utsikt fra baksiden på Akropolis, utsikt er mot agoraen.
Bildet er tatt etter kursperioden

Vindenes tårn i Athen, bildet er tatt etter fotokurset og jeg har brukt alt jeg har lært


Verdens ende,
Bildet er tatt under kursperioden til Lightroom og redigert



Svanesjø på Verdens ende

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar