Sider

torsdag 24. oktober 2013

Innhentet av hverdagen

Hverdagen har brått innhentet oss igjen. Etter nesten to uker i Kroatia med familien er vi igjen på plass.
Nok engang er det jobb og skole. fritidsaktiviteter, legebesøk, sykehustime, møter og alt er på plass.
Skittentøyskurven er sjelden tom, sommerklær er pakket bort.

Men hva gjør vel det. Vi har hatt to uker som har gitt oss en ny stor koffert fylt med minner. Minner som er gode å ha fremover. Kofferten er fyllt med litt regn, masse sol, badeopplevelser, og mange bilder.
Nå starter bilderjobben for meg. Noe er alt slettet, mer skal slettes og noe skal ut her på bloggen.

I dag skal jeg hente meg inn etter ei uke med flere legebesøk og koordinering av ukens hendelser for store og små.
Hekletøyet er hentet frem og ting ferdigstilles til frøkna i huset skal på Halloweenfest på samfunnshuset i morgen.

Da vi var i Kroatia fikk jeg for første gang i mitt liv se sjøhester. Vi besøkte akvariet i Pula. Det var vel verdt inngangspengene. Vi har tidligere vært i to akvarium på Istria så for oss var voksne var det ikke høye forventninger. Men ganske raskt ble det glemt. Her var det stor plass, masse ulike fisker og dyr. Redningssenter for skilpadder og vi fikk se Molly som ble reddet i juni og nå var i ferd med å behandles og klargjøres for nytt liv i det fri.



Vi ble møtt med smil og dans kunne det se ut som

Denne skapningen var helt utrolig. Signe og jeg stod masse å bare så på de. For oss er det helt utrolig at disse spises enkelte steder i verden....

Små haier ble en hit hos store og små

Molly skal etterhvert ut i det fri igjen

Sjøhester hadde jeg aldri sett før. Fascinerende skapninger


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar