Sider

søndag 27. oktober 2013

Fribol Hostedrops

På nettsiden Like and Share kan man være med å teste nye produkter helt gratis. Jeg har vært med på dette en stund og det er superkjekt.

Nå sist fikk jeg tilsendt en pakke med  fribol hostedrops

Dette skirver de om priduktet

Et nytt Hoste/Hals drops med lakrissmak som lindrer effektivt i halsen ved forkjølelse og halsvondt.

Sukkerfrie Fribol Hoste/Hals Lakris er et helt nytt Hoste/Hals drops med lakrissmak som lindrer effektivt i halsen ved forkjølelse, og ellers ved halsvondt. Dropset gir også en frisk følelse i nese, dersom det tetter seg til. Dropsene inneholder gode råvarer som er kjent for sine forfriskende og lindrende egenskaper. Fribol Hoste/Hals dropsene er sukkerfrie, og skader derfor ikke tennene dersom man tar et drops etter tannpussen om kvelden.

Fribol Hoste/Hals dropsene kan spises av diabetikere, glutenintolerante, gravide og andre som ønsker et sunnere alternativ uten sukker. Innholder fiber og er søtet med sukralose. En boks inneholder 60 g.


Ingen her hos oss var forkjølet, men smake måtte vi uansett. Det var en god lakris smak med en kjølende effekt syntes jeg. Denne skal hvertfall prøves når vi er forkjøla. 
Barna kom stadig "hostende" inn å kikket langt på boksen, når man hoster må man ha lindrende drops fikk jeg vite. 
Dette er absolutt noe jeg kan anbefale pga veldig god smak. Om den lindrer hoste vet jeg ikke, men jeg vil heller bruke denne enn halslinser.

Vil du være med å teste produkter? Gå inn på linken under og meld deg på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar