Sider

onsdag 10. april 2013

Gårsdagens jobb

Jeg er veldig glad i å ta bilder. Til jul fikk jeg ett Nikon D3100 av husbond. Før det hadde jeg ett Nikon d40.
Jeg er ikke alltid like flink til å redigere bildene mine, det går litt i rykk og napp. Når jeg ser gode bilder på nettet eller instagram, da setter jeg meg gjerne ned med noen bilder og jobber med de.

Denne måken fulgte oss en hel formiddag i Kroatia 2011. Jeg tok vel hundrevis av bilder av den. Her har jeg gjort om ett til svart hvitt bilde og beholdt fargen på nebbet og øyet.

Bildet er tatt i påsken 2013. Tatt fra Ferga mellom Kjelkenes og Smørhamn. Jeg har gjort skyggene litt mørkere, beholdt fargen på skroget

Geiterams på høsten. Bildet er tatt høsten 2012 langs Indrehusvatnet

Noas ark?
Båten lå langs Indrehusvatnet høsten 2012 og bare venter på høyere vanne slik at den kan komme i vann igjen

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk Unni. Skulle vært flinkere til å gjort mer ut av de. Får nok prøve å sette inn scrappemodus på LO

      Slett