Sider

søndag 22. januar 2012

Søndagstur

I dag kunne man lese på Svelgen.no

Nyt dagen! 22.01.2012

I Svelgen er det i dag eit flott vintervèr, som nok vil gi solskin på solrike stadar i bygda  ;-) Så det er berre å kome seg ut døra og nyte finvèret. Sjå webcamera Langesi

Så mange dagar med finvèr har ein ikkje hatt siste månadane, då det berrre er registert to heilt nedbørsfrie døgn siste 67 døgn.







Dette måtte vi jo ta på alvor så vi puttet bilen full med unger og bikkjer. Vi hadde med oss Denice og Luna også på turen. Bilen gikk mot sola, vi har ikke sol enda på Langeneset, men utover mot Nesbø og Omvendeskaret har de sol. Masse sol. Dette visste vi å nyte alle sammen.
For min egen del satte jeg en ny rekord for meg selv, og for ett år siden ville jeg ledd om noen hadde sagt jeg er kommet dit jeg er idag. Jeg jobber i 50% stilling og gikk frem og tilbake til omvendeskaret. Tilsammen er denne turen 7-8 km(tur/retur) Jeg klarte det og er veldig fornøyd med dagens økt. I tillegg ble det masse bilder som jeg kan kose meg med.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar