Sider

mandag 10. januar 2011

Nytt kort og tøfler

På fredag var Sigrid hjemme med feber, hun var slett ikke sprek, hun lå på sofaen og sov i flere timer.... Mens hun hvilte øyelokkene fikk jeg scrappet ett nyfødt kort.

Her har jeg brukt rosabazill kort, ellers er det brukt resteark og derfor aner jeg ikke produsenten på dette. Bildet er fra minnehjørnet, swirlen er prima swirl, tekststempelet er fra Kreativ hobby. Blomstene lå i min julekalender fra lilcaco, båndet er en gave jeg fikk før jul.

Igår, søndag fikk vi besøk av familien Van Dijken. De har vært i Nederland i jula og hadde med masse gaver til oss. Nå kan vi nyte ekte nøkkelost, gouda ost fra Nederland, strupfwafel, julekjeks, sjokostrøpålegg til å ha på skiva, vi fikk smake nederlandske pølser og sist men ikke minst, hele familien fikk ekstremt varme tøfler, og de var skikkelig kule tresko look a like.....

seconds of a year, 9 januar

1 kommentar:

  1. Takk for sist! Det var veldig koselig siste gangen at vi var på besøk hos dokke.
    Fint å høre at dokke er glad i alt kva vi har tat med frå Nederland.
    Har Espen tat med den støflar til jobben også;) haha.

    Klem

    SvarSlett