Sider

onsdag 10. november 2010

Physiogel A.I creme

Jeg er en buzzador,det betyr at jeg får tilbud om enkelte kamapanjer for å teste ut produkter, denne gangen fikk jeg kremen det er bilde av. En buzzador skal prate om produktet de tester og dele ut prøver til andre.

Vel denne gangen var det min tur til å teste ut på barna. Begge to er jo atopikere og er ganske sensible når det gjelder kremer.
Reklamen for denne kremen skirver rduserer tørr hud og kløe ved eksem. Heldig for oss, så var Sigrid mora ganske ille på armene. Hadde aldri trodd jeg skulle si det noengang, men etter bare noen dager med denne kremen var eksemet mye bedre, hun klør nesten ikke og eksemet er snart borte.

Kremen er en mild steroidfri krem. Den er veldig lett å smøre ut selv for små jenter på både 3 og 7 år.
Forrige uke hadde signe mora på seg stilongs i ull, er jo greit med ull når de har turdager tenker mor.... Men kanskje ikke når det på bena og rumpa sikkert står mange artige vitser. Må innrømme jeg var litt skeptisk til hvor god kremen var.... Men jeg smurte nå inn da ved leggetid, og neste morgen, på kvelden igjen var vitsene på skinka nesten bort, den er hvertfall slik at jeg vil vurdere den enste gang

3 kommentarer:

  1. Har en hilsen til deg i bloggen min;)
    Ønsker deg en god helg!
    Unni

    SvarSlett
  2. Hvordan liker du kremen etter en ukes tid med testing av den.. er den virkelig verdt prisen ?

    Har selv barn med atopisk eksem og er alltid på jakt etter bedre kremer og er takk nemlig for svar :)

    Hilsen Søskenmamma
    besøk oss gjerne på eksembloggen vår.

    SvarSlett
  3. Etter å ha brukt kremen i noen uker er jeg ikke fornøyd med den og den er ikke verdt prisen.
    Jeg opplever ikke at den bedrer noe slik de sier i reklamen.
    For mine barn var kremen grei nok når huden var helt helt fin(noe den sjelden er) men så fort de fikk antydning til eksem ble det raskt forverring og de sier den lindrer kløe, men det er slett ikke sant. Her klødde mer og det ble raskere sår av det.
    Jeg vil aldri bruke den mer

    SvarSlett