Sider

søndag 30. august 2009

Hvem gav oss makrell????

Idag regner det nesten bare litt.... Er kommet 20 mm på under to timer, kommet 40 siden 22.30 igår, og det meste er kommet nå i formiddag. Jippi aiai....
Igår var det heldigvis fint vær nesten hele dagen. Espen fikk klippet plen, og jentene fikk lekt masse ute. Og plutselig satt Signe der på plenen flira og lo.... Jeg har kledd av meg jeg.... Så der var hun splitter naken og uten en tråd eller bleie.

Igår stod det plutselig en kar her og lurte på om vi var intressert i noe makrell. Sa jo selvfølgelkig jatakk. Han kom opp med 6 nyfiska, rensa makrell. Da jeg spurte om hvva han skulle ha så var det ingenting. Fjordene r full av makrell nå.... Det mest pinelige er ...... jeg aner ikke hvem han var, så om noen av dere som leser dette vet det, da blir jeg fornøyd.... Jeg smilte pent og takket selvfølgelig, men da Espen spurte hjalp det lite å si at bilen var rød og av nyere modell....

Idag har vi vært på søndagsskolen, og det var kjekt. Merker jeg savner kirka litt, da hjelper det på å ha med jentene på søndagsskolen.
etterpå i dag skal jeg lage bringebærsyltetøy ellers blir det å slappe av å sofaen med litt strkketøy og litt bok....
Espen skal lage middagen idag. Han er flinkest på å tilberede makrellen

1 kommentar:

  1. Haha, den var jo litt morsom. Liksom litt flaut å si tusen takk og hva heter den karen da? Regner med at makrellen var god :) Ha en flott dag!

    SvarSlett