Sider

onsdag 3. juni 2009

Bom bom badilla life

Dag sju og åtte tror jeg har passert, er kommet litt ut av tellinga no i kveld. Igår, da var det tirsdag og full dag med aktiviteter. Hadde først en runde med pilates helt sånn på egen hånd, deretter var det undervisning med Dr. Fismen og det er bare så artig å høre på han så tidag går så utrolig fort og vips var det nesten lunsj. Etter lunsjen var det samtale med min kontakt, fysio Gry. Vi ble enig om at det ikke er så masse å kutte på lista mi oover aktiviteter. Men jeg fikk da sagt hvordan ting var nå og at kreftene renner ut fortere enn jeg lader batteriene, omtrent som på en gammel pc. Hun kunne opplyse meg om at jeg var veldig sti og køt musklene slik at det ikke var så lett å slappe av i musklaturen... Nei jasså sier du det gitt, det kunne jeg sagt på førehand gitt. I allefall ble vi enig om at jeg skal satse litt på å øke kondisjon, og ble anbefalt å sykle hjemme, så eg skal kjøpe meg ein ny sykkel ja.
Skulle også prøve avspenning i vann.
På kvelden hadde flere elever ved uwc basar med ting fra sine land, inntektene skulle gå til sos barnebyer. Jeg kjøpte med ei silkeveske i fargene svart og rødt skit lekker, tre punger i thai silke med broderier og to sett spisepinner som lå i hvert sitt etui av silke. Ble nesten blakk gitt, siden jeg betalte den svimlende sum av ca 150 kroner.... Også bærer det idag over til onsdagen...

Onsdag ja, det var også en dag. Onsdager er turdager og alle man på utflukt, så klokka ti stod vi klare med staver og godt humør og skulle gå mot en plass som heter Igelkjøn, der kunne vi enten snu eller gå over fjellet tilbake. Jeg snudde ilag med Marita fra Stord og brukte en time på turen vår, flere andre gikk over fjellet og det var godt jeg ikke gjorde, flere steder var det så bratt at ein kunne bruke nasen som stav.... Og da er det bratt da...
Ble tid til å slappe av litt før jeg hastet videre til en "date" med Odden og hesten hans, rett fra hesten, bort på hytta etter badetøy, løpe til bassenget og svømme så mye vi orket eller klarte. Og jeg er ganske stolt av meg selv, svømte 1000 meter på 30 minutter og hadde bare to minutter med pause, deretter var det å løpe fra det kalde bassenget til det varme og

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar