Sider

mandag 11. mai 2009

Den vikke jeg bruke asså....

Sigrid har ikke vært bra i helga og det toppet seg vel i morges da hun kastet opp og har lett feber. Nå er hun mye bedre og maser støtt og stadig. Noe Signe lærer av gitt, så jeg er bra sliten idag.
Lørdag var vi på bursdag hos Hanna som ble to år. Det var 12 barn og 15 vksne så det ble livlig. Sigrid var helt skutt da vi kom hjem mens Signe var klar for senga.
Idag ble jeg endelig ferdig med Sigrid sin genser og jeg ble ikke veldig fornøyd. Har prøvd den på henne og den er for vid i halsen, og om jeg gidder gjøre mer med den nå vet jeg ikke. Hun prøvde den med genser under og erklærte tydelig at dette var en kløe genser..... Hun var ikke sikker på om hun ville bruke den da... Får vel feste trådene og gjøre den klar så får jeg se, tviler på at hun vil bruke den, men da har jeg den til Signe er stor nok for den.
Da skal jeg se om jeg får strikket en tunika med Islandsmønster til meg selv....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar