Sider

fredag 20. februar 2009

Askepott og hund

Idag har jeg sendt avgårde Akepott og en dalmantiner i barnehagen. Rimelig stolte begge to( skal legge ut bilde etterpå i dag)
Ellers skal jeg bruke dagen til å slappe av. Sliten og trøtt etter gårsdagens stabasiøse sjau. Etter middagen fikk jeg så utrolig vondt i hue.... merket etter en stund at jeg ble helt kald og at jeg ble blek og svimmel, satte meg på gulvet og plutselig hørte jeg Sigrid snakke til meg og da lå jeg. Før natta var omme var det blitt tre paralgin forte, oppkast og varm hvetepute i senga, så ja jeg er sliten. Men siden jeg er alene så kan jeg gjøre akkurat hva jeg vil. Huset er fortsatt ikke rukket å bli rotetet eller veldig møkkete. Badet kan vaskes i morgen og det kan de andre gulvene også.
Espen har vært på kurs i Førde og skulle kjøpe med kake hjem så i ettermiddag blir det raclette og kake.
Og det er jo unektelig koselig da, når en femåring kryper under dyna, snakker litt med pappaen på telefon og gir deg deretter en stooor klem og sier: Gratulerer med dagen mamma. Jeg elsker deg.
Bedre gave kan man vel ikke få vel....

2 kommentarer:

  1. Håper formen er bedre. Gratulere med dagen og ha en fin kveld med mann og barn.

    SvarSlett
  2. Sier gratulerer med dagen her også jeg; Gratulerer med dagen!! :)

    SvarSlett