Sider

søndag 28. oktober 2012

Nydelig mat

For akkurat en uke siden var vi på Svelgen Hotell. Der er det ny kjøkkensjef og ny meny. Søndagene har de buffet.
Vi avtalte med venner at vi skulle ta en tur med barn. Jeg angret ikke i ett sekund.
Det var endel mennesker å spiste der, å masse god mat.
Helstekte sopp med rosmarin, nyyyyydelig sosekjøtt, potetstappe, herlig wok, fisk(som jeg ikke smakte på) hel grillet kylling, taco kjøtt, saus, salat og andre grønnesaker. Det var bare å spise alt man klarte å få ned. Å det gjorde vi.
Noe av det diggeste med salatbaren var nydelige artisjokker, supre grønne oliven og ikke minst en helt herlig sushi anretning. Jeg vet med sikkerhet at jeg skal bestille sushi der flere ganger.

Jeg tok ikke bilder på hotellet, dette bildet er funnet på google, men neste gang skal jeg ta noen bilder av hotellet sin mat.


Det er laget en flott utelekeplass for barna så når de var ferdig kunne vi voksne kose oss med kaffe.
Mor i huset bestillte seg kaffe mokka. Hun ser på seg selv som ganske kresen når det gjelder denne kaffe typen og er mest fornøyd med kaffebrenneriet sin versjon av de som er i Norge. Helt til nå..... Den kaffe mokka de serverte på Svelgen Hotell nå......

 Ja da trenger ikke jeg kaffebar i storbyen.
Nå venter jeg bare til kafeen skal åpne, redd det kan gå litt penger på det herhetter


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar