Sider

mandag 15. august 2016

Smokkesnor og fly

Jeg er så heldig at jeg er tante til en herlig liten pjokk, da jeg la ut noen bilder av smokkesnorer jeg selger fikk jeg mld om at pjokken ønsket seg smokkesnor.

Tante skjønner jo at rosa ikke er veldig guttete da, ok, han kunne fått hvit, men tante tenkte at lyseblått passer godt til små pjokker.
Smokkesnor ble det og selv om mammaen sa vognpynt ikke var helt nødvendig.....klarte ikke tante å styre seg helt.



Tante hadde nemlig sett en oppskrift hun vill prøve på ett lite fly..... en av de nærmeste dagene går det en pakke i posten til en liten pjokk med fly og snor..... fra tante i vesten.

Kunne du tenke deg en smokkesnor eller vognpynt.... eller noe annet jeg hekler, besøk facebooksiden min Maskeladden.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar