Sider

onsdag 30. mars 2016

Extra med appelsin smak

Dette innlegget er sponset

Hele folket i arbeid kan man si gjaldt da vi kom hjem fra påskeferie.
Idet jeg nevnte at alle måtte jobbe skled ungene unna som ett såpestykke, helt til de forstod det gjaldt å smake på tyggis.... da var de kjapt tilbake.

Jeg hadde fra Trybe fått tilsendt ei pakke med den nye extra tyggegummi med appelsinsmak.



Jeg spiser sjelden tyggegummi og de gangene jeg kjøper det er det gjerne en med frisk smak, fruktsmaker skyr jeg ofte som pesten.
Men for ungene er tyggis godt uansett.....

Med stor skepsis til fruktsmak måtte jeg jo smake..... den var ganske grei i smaken, dog passer den dårlig sammen med kaffe, da blir det bittert.
Smaken forsvinner litt for fort synes jeg, og husbond mente det måtte være mulig å få smaken i midten av tyggisen istedet for en eksplosjon av smak i det du starter å tygge.



Ungene kommer nok til å be om denne, da de allerede har spuurt om flere biter.
Alt i alt.... midt på treet må jeg si denne er, jeg holder meg nok fortsatt til klassisk smak på tyggegummi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar