Sider

torsdag 26. mars 2015

Clausthaler Pale Lager

Dette innlegget er sponset

Før likte jeg ikke øl, men så gradvis skjedde det noe, og nå synes jeg det kan være veldig godt med en kald øl, enten med alkohol eller uten.
Da jeg fikk tilbud om å teste Clausthaler Pale Lager fra Likenshare, tenkte jeg, hvorfor ikke.



Clausthaler Pale Lager er en ufiltrert alkoholfri lys lager. Ølet er balansert og krydret, med en frisk og god ølsmak. Tørrhumling med Cascade-humle, gir et hint av citrus i avslutningen. 
Dette reklamerer de med, oki, jeg liker clausthaler, jeg liker pale ale, god ølsmak og citrus, ja hvorfor ikke.
Pakken kom og ble hentet det var lørdag og sol, den ble lagt i fryseren for å testes kald i sola sammen med lunsjen.
Den fuste slik en øl skal gjøre, den lagde skum slik en øl skal gjøre, men så startet nedturen.....
Den smakte bittert, men så mye bittert at det ikke var så veldig godt.
Sitrusen kjente jeg ikke noe til.
Mannen og jeg drakk hvert vårt glass, og ja, dette er ikke vår favoritt. Blir jeg servert drikker jeg litt, men jeg kommer ikke til å kjøpe denne, til det var ikke smaken god nok, heller vanlig clausthaler....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar