Sider

tirsdag 9. desember 2014

Jif skurekrem med sitron

For en tid tilbake fikk jeg tilsendt Jif skurekrem med sitron fra produkt test siden Likenshare.


Skader aldri å prøve nye ting. Nå er den testet ut på flere områder og den kan så absolutt brukes.
Jeg er veldig glad i sitronlukten(hva som er forskjellen på denne og den gamle jif med sitron? Aner ikke)

Jeg bruker den på badet, som blir ekstremt sølete med to overaktive barn og handy man i huset.
Skurekremen funker fantastisk i dusjen, på vasken og dossen.
Det jeg synes er bra er at det etterlater seg ikke ett "knudrete" lag om du ikke får vasket bort alt sammen, slik den gamle gjorde.

Ett annet sted den virker fantastisk er på ovnen med keramisk topp, den tar lettere bort flekker derfra enn andre ting jeg har prøvd.

For noen dager siden klarte jeg det store å svi saus i kjelen, og alle som har gjort det, vet at dette sitter godt fast...
Svidd godt fast i kjelen

Tenkte jeg kunne teste ut denne jif kremen da, å nå tror du sikkert jeg sier Dette er fantastisk...... men nei..... eller, alt ble borte da med flere runder med skrubb og jif, men jeg kunne like gjerne brukt stål ull, men har du ikke det er dette ett godt alternativ.
Alt i alt vil jeg sikkert kjøpe Jif flere ganger.

Vil du teste nye produkter? Meld deg på Likenshare,
 


Etter to runder med skrubb og jif, jeg tok den en runde i oppvaskmaskin etterpå, jeg vil nemlig ikke at maten min skal smake sitron med såpetouch

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar