Sider

mandag 30. mai 2011

Tre konfirmasjonskort

Jeg har laget tre ulike men også like konfirmasjonskort på bestilling. Jeg har brukt malen til telys kort som stod i ett trykk i fjor(husker ikke nummeret) Åpningen er dekket med overheadark og fyllt med non stop

Arket er fra nille, stempel fra teddybo, tekst stempel er fra Kreativhobby. Bånd og charm er fra kuttut.

Stempelet vet jeg ikke noe om, tekst fra kreativ Hobby, bånd fra papirloftet, charm fra kuttut, hjemmelaget bling med perler fra storyteller

bånd og charm fra kuttut, bling fra prima

4 kommentarer:

  1. oi så kuuule kort:) Kjempe stilig med det rommet.. fikk lyst på sjokisen inni der nå:) he he Takk for at du har lagt meg til som følger og for hyggelig kommentar:)

    SvarSlett
  2. Såååå fine kort, tror jeg må prøve meg på slike ;0)

    SvarSlett
  3. Så fine kort, kjempelurt å fylle dem med Non Stop :)

    SvarSlett