Sider

onsdag 16. mars 2011

Pilates igår og vondt idag

Å du hildrande du...... idag er denne kroppen helt ødelagt. Jeg trena pilates igår å måtte jo gjøre alle øvelsene(siden jeg var treneren) MEN gjorde bare halvparten av øvelsene. Har ikke vært på pilates siden i høst.... Og det merkes. Kjenner jo noen muskler i magen, og det er bra asså..... Det som ikke er bra er at jeg ligger her å kjeder meg og blir nok liggende i dag. Kroppen å jeg er ikke bestiser idag. Vondt, vondt og litt mere vondt kan jeg jo si. Det som blir spennende er å se hvor lang tid det tar å normalisere skrotten på nytt. Da vil jeg få ett tegn på hvordan lavkarbo funker for meg etter 5 snart 6 fullverdige uker på lavkarbo.
Slik tingene er idag så er heller ikke hjernen med, dermed blir det heller ikke noe særlig lesing på meg, selv om jeg burde.

Men selv om kroppen ikke er helt med så er det godt og oppmuntrende med en liten sacco sekk sovende pelsdott da.
Vi trener litt hver dag og det å gå i bånd begynner å gå greiere.... Sitt er ganske godt inne, bli er ganske godt inne og skiting har ikke vært inne men ute de siste tre dagene. Jippi.


Ellers er det godt å kikke på bilder av min lille, nei store 4 åring

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar