Sider

tirsdag 8. juni 2010

skissedilla # 63

Skissedilla la ut på søndag denne skissa



Jeg likte den veldig godt og fant ett perfekt bilde også, synes jeg. Reslultatet ble slik:



Jeg har brukt:
Rød bazill
gult mønster ark fra daysid`s
lilla bazill
rubon swirl fra magnolia
say it in crystal fra prima
liquid pearls
gardenia fra papirloftet( tror jeg)
hvite blomster aner jeg ikke
rød tråd fra europris
tåteflaske charm fra ett samkjøp
pyntenåler fra xmonic
og lilla bokstaver fra my little shoebox

4 kommentarer:

  1. Så fin denne var. Fine farger og kul løsning på skissa. Søtt bilde også.

    SvarSlett
  2. Hei Christina!
    Tusen takk for besøk og koselig kommentar i bloggen min:) Og siden vi deler samme hobby,så er det en flott måte å bli kjent på:)
    Synes det var veldig morsomt måten du har løst skisseoppgaven på, det ble kjempekult!! Friske,spreke farger og flott pyntet:)
    Skal titte litt mer hos deg:)

    Ønsker deg en flott dag!
    Klem fra Heidi:)

    SvarSlett
  3. Flott bidrag, takk for at du deltar!

    Spreke farger, og stilig med det utklipte bildet!

    Husk å lagre bidraget ditt riktig neste gang, se i fanene i bloggen vår! ;-)

    SvarSlett
  4. Perfekt bilde synes jeg også, flotte detaljer og farger:)

    SvarSlett