Sider

mandag 1. februar 2010

Gratulerer til pappaen min

Uka som var har vært ganske travel gitt, Espen drog på søndag til Skei og var der til tirsdag ettermiddag, Sigrid var syke både mandag, tirsdag og onsdag, i tillegg ble Signe syk på onsdag. Men nå er de atskillig bedre.
Torsdag ettermiddag var det elevkonsert på samfunnshuset og Sigrid er med i koret som er endel av kulturskulen. Kjempegøy å se de søte små synge.
Fredag hadde de siste samling av dåpsskolen tre i eitt tre, så da gikk den dagen og lørdag var det først bursdag og deretter kino, mens Signe og jeg drev på på gjesterommet å scrappet.
Å nå er det mandag igjen....

Det aller viktigste i helga synes jeg var en koselig nyhet.... Pappa deltok i NM i bordtennis og i sin klasse kom han og makkeren på 6 plass double. Jeg er stolt av pappaen min, stå på

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar