Sider

søndag 23. november 2008

Dag tolv

Ja ja så er enda en søndag over. I dag våknet jeg med ett rykk hadde jo nesten frosset fast i senga.
Fikk dratt igjen vinduet løp å satte på varmen og inn på badet å varme fotan før jeg hutret meg under dyna å lå litt til.
Etter lunsj kledde jeg på meg ig gikk en tur å luftet kameraet, noen av dere har fått bilder tilsendt på picasa. Etter turen fortalten han ene som jobber her at det var minus ti grader ute, å med ett skjønte jeg hvorfor jeg frøys i morges....

Ett lite tips til dere alle.... Det er ikke særlig lurt å spise en pose lakris helt alene på kort til... Det kan visstnok virke avførende... Å det kan jeg skrive under på. Men det er vel fint med en sånn renselse også sier de.

Før middag spilte jeg bordtennis en times tid, å du verden hvor svett jeg ble, nå er det snart tid for en dusj og så er det senga. Blir jo så innmari trøtt på dette stedet, de har sikkert noe sovepulver i lufta eller maten, det er jeg overbevist om...

Vel vl, ha en fin søndag og dere som leser dette på mandag... håper dere hadde en fin søndag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar