Sider

lørdag 13. september 2008

Førdetur

Igår var Sigrid på barnetrim og Signe ville ikke bade. Hun bare ropte på "gigi" blir nok heller litt bading idag på de felles da.
På dagen igår fikk jeg scrappet flere kort og takk til Anita som lot meg låne noen stempler:)
Idag har vi vært i Førde på handletur. Ble endel mat, nye bremseklosser, masse ark på happy hobby som hadde tilbud, nye glass og servise til kjøkkenet. Det er slått masse skall av det vi hadde og plutselig knuste det mange kjøkkenglass og dermed hadde vi bare tre glass igjen, og det er litt lite.
Espen og jentene plukker og plukker plommer så nå skal Espen prøve å lage seg plommevin.

Her er gårsdagens produksjon

2 kommentarer:

  1. Grattis som blogger. :)

    Har tittet rundtom i bloggen din,så mye flott og se på!

    Du har fått en award fra meg,den kan du se inne i bloggen min. ;)

    SvarSlett
  2. Så flotte kort du har laget..
    Har også en award til deg i bloggen min.:)

    SvarSlett