Sider

søndag 2. juni 2013

Tulipaner fra Amsterdam

I september var jeg så heldig å få være med ei venninne til familiene til henne og husbond, de bor i Groot ammers og Genemuiden.
Men fly går fra Amsterdam.... fra Schipol. Jeg hadde bestemet meg for å ha med tulipanløker hjem, og etter å ha sjekket tollregler og kontoen så var det fullt mulig å ha med seg tulipan løker. Jeg kjøpte nok sikkert ikke de billigste løkene siden dette var på flyplassen og sikkert litt turistfelle, men det var det jeg fant da....
Senere på høsten ble løkene satt ned i jorda og nå kan vi til fullt monn nyte synet.....
Sammen med makrofilter.... koste jeg meg en kveld og krabbet rundt i bedet vårt....

Tulipaner fra Amsterdam.... foran inngangsdøra vår
BW and a splash of tulip

foran Signe sine vinduer var det lett å komme til tett innpå uten å tråkke i stykker noe





dyp plommefarget foran stuevinduene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar