Sider

onsdag 26. juni 2013

Snurreskjørt

Her i huset er det ei som elsker å pynte seg ekstra masse, ei som gjerne går i skjørt og når hun har på det er skjørt eller kjoler som snurrer en sikker vinner.
Heldigvis er vi ferdig med den råååååsa perioden, nå er rødt også en flott farge sier hun. Eh.... nei det er ikke meg som snurrer rundt med snrreskjørt.
En blogg jeg følger er Torun, hun har en fantastisk flott blogg og lager masse fint.Torun har bloggen MonAmi
Hun drifter også flere Facebook sider blandt annet sin egen nettbutikk , begge deler er vel verdt ett besøk.
Jeg er veldig glad i klær som er hjemmesydd og følelsen av noe som ingen andre har er helt supert.

En dag la hun ut ett snurreskjørt hun hadde laget, da jeg så det tenkte jeg på Signemora med engang. Som sagt så gjort. Skjørtet ble bestillt, rødt bomull med polkadots, hvitt i livet og hvit kant å masse snurr.
Det tok ca en uke fra betaling var gjort å til skjørtet lå i postkasse. Ikke var det dyrt heller. Vel verdt pengene. Skjørtet har vært på siden tirsdag(da det kom) og jeg må nok snike meg til å vaske det en kveld etter sengetid.

Og som det står i en velkjent sang....

Å siden har jeg snurra nesten mere enn jeg vil for..... Signe er ikke den som sitter still.....

Elsker å snurre

2 kommentarer:

  1. Åååå, du er vel skjønn! Tusen takk for en så fin tilbakemelding!:D

    GJETT om jeg ble glad for å se bildet av ei nydelig dansesnuppe! Hverdagslykke! <3

    Maaange klemmer sendes deres vei! :-D

    SvarSlett
  2. Herlige bilder av ei lykkelig jente! Ja, dette må vel kalles hverdagslykke! Så fint at hun liker å pynte seg!

    Kjempefint snurreskjørt!

    Fortsatt god sommer!

    Klem

    SvarSlett