Sider

torsdag 20. juni 2013

Stemmen

Jeg er veldig glad for at biblioteket er åpnet igjen. En av de bøkene jeg har lest i de siste er Stemmen av Jørgen Jæger

.
Jørgen Jæger sin hovedperson er lensmann Ole Vik og hans kollega Cecilie. I denne boken er det særlig Cecilie som kommer frem da Ole er kritisk skadd og ligger på sykehuset.
Cecilie selv blir kidnappet og våkner opp på sykehus i Drammen.
Det er en intrigefull og spennende roman og mesteparten av handlingen er lagt til Drammen. Det var artig å følge personene gjennom boka hvorpå det meste stemmer med gater etc. Den største "feilen"var fargen på ett hus.
Liker du krim? Les denne. Er du fra Drammen? Les denne.

Jeg har lest alle bøkene til Jørgen Jæger og det er absolutt leseverdig(nå venter jeg bare på neste bok) Det må sies(å for noen banner jeg vel omtrent i kirka) jeg synes Nesbø og Harry Hole er litt oppskrytt. Jeg har lest noen (4 kanskje) og er ikke imponert. Det er så utrolig mange andre gode norske krimforfattere som havner litt bak og ikke får den omtalen de trenger.
Jørgen Jæger er en av disse.
Løp å les....

1 kommentar:

  1. Denne høres spennende ut :)
    Men det må sies at jeg har de to siste bøkene om Harry Hole klar til ferien ;)

    SvarSlett