Sider

mandag 27. oktober 2008

Årets første snø

I helga hadde vi besøk av mormor og beppis. Beppis er den store helten til Signe og hun er lykkelig når han er her.
Sigrid og mormor lagde fårikål på lørdag og det smakte kjempegodt.

Sigrid og mormor har for tredje året på rad skåret gresskar, og iår hadde jeg tenkt å få ta bilder, men disse morgenfuglene er ikke gode... Da jeg stod opp klokka sju lørdag var de så å si ferdige, men vi har lys idet da.



Egil brukte all tida si på maskina vår som hadde ganske mange virus, tror de er hoppet over til meg nå. Bomullhode, tett nese, klør i halsen, litt feber, hoster og jada livet er hærlig dere

Rett før Sigrid skulle legge seg kastet vi ut en papp eske, og hva så vi... jo årets første snø er kommet til ville vesten....


Hagen mot bringebær hekken


Årets første snø


Nam, snø er godt....

6 kommentarer:

  1. Så fine bilder. Tror jammen jeg skal lage en slik gresskarlykt. Hvor har du kjøpt gresskaret?

    SvarSlett
  2. Mamma kjøpte det på Plantasjen

    SvarSlett
  3. Ok. Takk for svar. :)

    SvarSlett
  4. Så flott med gresskarlykt :)
    Takk for hilsen i bloggen min, du har helt rett, det var i Balestrand vi var :)

    Ha en flott tirsdag

    SvarSlett
  5. Nå kjente jeg at jeg er glad snøen ikke har kommet hit enda,men de sier det skal snø i morgen og jeg har fortsatt sommerdekkene på;)

    SvarSlett
  6. Spennende med snø.. :) Og su se i bloggen min.. du er blitt tagget... ;)

    SvarSlett