Sider

onsdag 22. oktober 2008

Drømmehagen

Igår hang Espen på nytt i parabolen for å få til viasat pakka, men vi får prøve på nytt igjen i dag eller til helga. Viasat fikk vi ikke tak i på telefon, men epost da fikk vi svar... Jippi. De mener vi får inn feil satelitt, så vi får prøve lykken igjen tenker jeg.
Signe og jeg kosa oss hjemme med lego, lesing, v og dukker. For ikke å glemme tegne punktum punktum komma strek... Og de som skal tegnes er tante, onkel,Eli, Amalie og Sigrid....
Til middag hadde vi komper og stekte pølser. Pølsene ble ikke spist men Signe spiste to store komper. Det er jenta si det:)
Sigrid var hos Amalie etter barnehagen og skulle begynne å gå alene så skulle jeg møte henne på veien. Men jeg rakk jo frem før hun begynte å gå, men da ble hun sint og skulle gå alene. Signe og jeg gikk opp igjen ett lite stykke og langt om lenge kom den lille frøkna.... Ilag med ho Amalie.... Tror de brukte fem minutter i gata før de fikk sagt hadet. Sigrid forklarte etterpå at Amalie ble med fordi Sigrid syntes det var skummelt å gå alene. Og godt er det, da begynner hun ikke å flagre rundt på egen hånd. Jeg er mest redd for Riksveien særlig når det kommer biler fra Vartdal plast. De kjører som om de har stjært både bilen, drivstoffet og lasta...

Sigrid og Amalie

Signe ser på drømmehagen

1 kommentar:

  1. Høres ut som dere hadde en koselig dag. Og det er pyton med disse som kjører så fort, spesielt ute i distriktene hvor det ikke alltid er gangsti heller.
    Ha en flott dag i dag også!

    SvarSlett