Sider

lørdag 11. oktober 2008

Endelig på banen igjen

Så var dagen blitt litt roligere og det er mulig å puste ut litt samt finne tid til å sitte litt på dataen og få inn litt fornuftig i bloggen.
Får prøve å fortelle litt hva som har skjedd disse dagene. Jeg har scrappet til forumutfordringen og vi skulle scrappe en mann som betyr mye for meg. Jeg scrappet Øystein med bilde fra hans 30 årslag. Og jeg ser virkelig opp til han for alt han får til og for den utrolig flotte kompisen han er.


Jeg har også scrappet to Loer med jentene fra høstferien. Sigrid som plukker epler med onkel Tom og Signe som spiser summer red.





Mandag og tirsdag var barnehagen stengt. Mandag fikk vi besøk av Trude som hadde meg seg sine tre barn, Eskil, Camilla og Brian. De lekte en stund og satte hele huset på hodet, vel ikke hele da, bare rommet til Sigrid egentlig. Tirsdag kveld var jeg hos Wenche og Melchior og tok det helt med ro på kvelden.
Onsdag hadde jentene fri siden vi skulle til Fjaler og Haugland senteret hvor jeg hadde en fortime.
Jeg var liek spent som ett lite barn på julaften, hva ville skje og ville jeg få ett opphold der og evt når. Timen gikk supert og jeg fikk beskjed om at de hadde egentlig ike plasser før i mars, men de så på meg som en hastepasient, og igår kom brevet, jeg får plass fra 12 november-3 desember. Tre uker med kognitiv terapi(ikke spør jeg vet ikke enda) tre uker uten perm og besøk,men tre uker i egoismens tegn hvor jeg skal lære meg å bli sjef i eget liv:)
Torsdag var Sigrid i barnehagen og jeg og Signe dro til Trude hvor vi bakte boller. Tamara(fra Nederland) kom med sine fire barn så tilsammen var det ni barn og tre voksne, hvertfall mens jeg var der.
Igår var jeg med jentene på barnetrim mens sognepresten "healet" denne boksen her. SÅ nå er vi klare til ny dyst.
Mye som hoper seg opp. Jeg har endelig fått se Christin sitt forslag til ny hjemmeside for Skankeforeningen, jeg har fått takket alle på digitalarkivet som har hjulpet meg, jeg har fått sett gjennom mailer og jeg har fått begynt på artikler til Skankenytt. Skal prøve å snekre sammen noe før deadline 15 november.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar