Sider

mandag 19. november 2012

Hallsko fra Zalando

En typisk dag i den Frøyslandske heim......
Har du innesko til hallen, du trenger de.
Men mamma, jeg har ikke hallsko.
Mamma: Jo de sendte jeg med deg på skolen, de må være der.
Jenta: NEHEI

Argh. da må man finne ett sted å kjøpe nye, ringe læreren å si at dette visste vi ikke..... Tur til Eid, innom Europris, Nille, x antall skobutikker, Sparkjøp i Førde, sportsbutikker. Mor og far er ganske enige..... 500 kroner er faktisk ganske masse for ett par innesko som brukes en gang i uka og blir rotet bort( alle de andre parene er også bare blitt borte, for så å dukke opp ved skoleårets slutt.)
Vel hjemme tenker mor, ja en får sjekke zalando også, kan jeg finne noe billigere der enn i butikker her venter jeg heller den uka ekstra

logge seg inn på zaland, søke på sportssko str 36, å der ligger de.


Adidas Performance til en sum av 279..... og jeg har prosenter jeg kan bruke...... (nå er de i tillegg på salg til 229,-) Med gratis frakt og avslag betalte jeg 223,. for disse skoa.
Jenta kommer hjem, ser bilde av de er super fornøyd.
Å så..... så går det to dager, gymtimen er unnagjort å der pent under sekken.....ja der står det ett par svarte umbro innesko..... de jeg har lett etter. Men.... var de på skolen?eh.....nei..... I hallen da eller eh..... nei.....
Men i all verden hvor var de da? Jeg har jo lett overalt.....
Eh mamma..... de lå i bunn av kassa med utkledningskle......
Argh....... så jeg har bestillt nye for ikke noe..... ?
Neida mamma for disse er ganske trange nå.....
Hurra jeg kjøpte nye sko, som er brukt 3 ganger før de havner i kassa med utkledningskle.....
Heldigvis bestillte jeg de nye fra Zalando i en str større. De havnet hjem og er litt store, de skal merkes sendes i bagen å brukes på onsdag.
Du kan også handle hos Zalando, bare klikke på reklamebanneret øverst i bloggen, å vips er du midt i ett realt shopping mekka

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar