Sider

tirsdag 7. august 2012

umbrella man

I bladet Ett Trykk nr 3 2012 var det ei som hadde laget ett riktig stilrent og tøft kort. Jeg har "kopiert" dette kortet. Kommer ikke på navnet til damen i farta, men det skal jeg finne ut.

Men slik ser mitt kort ut

Jeg har brukt:
Svart bazill som grunn
Hvitt skisseark fra Nille
Umbrella man dies fra Tim Holz
Alfabetet husker jeg ikke.

Jeg stanset ut mannen og brukte den som sjablong som jeg svertet over. Den svarte mannen er festet med 3 d puter.

6 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort av en "umbrella man":)) Stilige bilder du tar og kjempeflott blogg.

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  2. Sås kult paraplymannkort! Fint å få i en regntung sommer. :-)

    SvarSlett
  3. Stilig effekt når man gjør sånn :D

    SvarSlett
  4. Så stilig kort! Må prøve den teknikken!

    Og kjempeinspirerende blogg :) :)

    Holder på med et par vaffelheklede grytekluter, kan legge ut oppskrifta når jeg viser de fram :)

    SvarSlett
  5. For ett tøft kort!:-) Stilig effekt med de skyggene:-)
    Mange flotte bilde du har i bloggen din:-)
    Gina

    SvarSlett
  6. Mega bra kort, ultra stilig med skyggene du har lager, dette hadde jeg sansen for.
    Kjekt å ta en titt her i bloggen din, masse morsomt å finne her :)

    SvarSlett