Sider

fredag 24. august 2012

Ned igjen

Argh..... så måtte jeg nok engang gi tapt for den store trøtten......
Noen burde la han derre Jon Blund eller Ole Lukkeøye få sterke dose i sitt søvnpulver.... eller.... Jeg sover jo gjennom hele natta nå, takket være medisiner, som også tar noe av smertene. Men hva hjelper vel det når man blir helt utslitt og utmattet av det meste.
Igår feks, så lagde jeg knekkebrød, gode ble de også, men da jeg skulle smøre røra ut i langpanna fikk jeg helt ødelagte armer, omtrent samme følelsen jeg hadde for mange år siden da jeg var på treningsstudio og skulle løfte vekter. Litt for tunge men løfte de skulle man. Den dirrende følelsen man da har i arma hadde jeg etter å ha brukt den store tunge slikkepotten min...... Å vips måtte jeg sove....
Idag våknet jeg helt uten krefter å følte jeg ikke hadde sovet i det hele tatt, noen har vridd opp kroppen å kjørt over den med dampveivals......Å etter tannpussen trenger man en hvilings.... Jeg er blitt god på det å hvile gitt....

Men men...... jeg er blitt ferdig med babyteppe jeg hekler(bilde kommer senere)

Jeg er sosial, hvertfall på nettet og har fått mange gode venner, noen av disse vennene kommer med gode tips og det er godt å vite jeg ikke er alene.

Nye venner kan man også få



Nå skal jeg hvile litt igjen før jeg kan tenke på å spise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar